Obsługa
floty

Wynajmujesz samochód na długi okres?

Możesz liczyć na nasze wsparcie! Zapewniamy:

Serwis techniczny

Nie musisz martwić się o serwis techniczny samochodu. To my dbamy o przeglądy i jego sprawność. Zajmiemy się naprawą wszelkich awarii, a Ty nie pokryjesz żadnych kosztów, jeśli nie zostały spowodowane z Twojej winy.

Assistance 24/7

Bez względu na to kiedy i gdzie doszło do awarii lub wypadku, pomożemy Ci! Nasz konsultant na infolinii czynnej 24/7 zapewni Ci wsparcie, zorganizuje pomoc i dopilnuje całej sytuacji.

Gwarancja mobilności

Bez względu na okoliczności, zawsze dojedziesz do celu! Jeśli cokolwiek się wydarzy, dostarczymy Ci samochód zastępczy najszybciej, jak to możliwe!

Wymiana i przechowanie opon

Zapewniamy obsługę sezonowej wymiany opon oraz ich przechowywania. Określasz dogodny dla Ciebie termin, a my zajmujemy się resztą.

Masz niestandardowe zapytanie? Chciałbyś o coś dopytać?

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kwota najmu zawiera: opłatę za użytkowanie pojazdu, opłatę za ustalony limit kilometrów, ważny przegląd serwisowy zgodny z książką obsługi pojazdu, letnie lub zimowe ogumienie (w zależności od pory roku), dostarczenie pojazdu zastępczego w przypadku awarii według warunków wskazanych w Regulaminie, ubezpieczenie OC, AC, NNW.
W przypadku kolizji z winy Najemcy jest on zobowiązany do zapłaty kwoty nie wyższej niż kwota udziału własnego tj. 813,01 zł/netto (za samochody klasy B, C, C+, D, T-CR, SUV,R,M, N, P+), 1626,02 zł/netto (za samochody klasy E, S) oraz 2439,02 zł/netto (za samochody klasy LUX). Przy szkodzie całkowitej z winy umyślnej kara umowna wynosi 4000 zł/netto. W przypadku kolizji spowodowanych przez innych użytkowników ruchu drogowego (z tytułu OC) Najemca nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ma jedynie obowiązek dostarczyć niezbędne dane sprawcy kolizji. W przypadku awarii powstałej nie z winy Najemcy nie ponosi on żadnych konsekwencji z tego tytułu i przysługuje mu prawo do pojazdu zastępczego. Jeśli usterka nastąpiła na skutek umyślnego działania lub zaniechania ze strony Najemcy (np. zatarcie silnika, uszkodzenie miski olejowej), wówczas Fleet Center gwarantuje pełną obsługę serwisową, ale jej koszty pokrywa Klient zgodnie z warunkami Regulaminu wypożyczalni.
Wśród głównych obowiązków, jakie leżą po stronie Najemcy, wymienić należy: użytkowanie samochodu zgodnie z przeznaczeniem, uzupełnianie paliwa i płynów eksploatacyjnych (m.in. płynu do spryskiwaczy, Ad-Blue), udostępnianie pojazdu Wynajmującemu na czas przeglądów serwisowych, wymiany ogumienia, informowanie Wynajmującego o zaistniałych sytuacjach związanych z użytkowaniem pojazdu, dbanie o czystość auta, regulowanie płatności w terminie.
Tak, samochodem wynajętym we Fleet Center mogą się Państwo poruszać za granicą, jednakże wyłącznie po terenie Unii Europejskiej. Wystarczy uiścić opłatę opiekunowi wynajmu w wysokości 50 zł/netto/miesiąc.
To zrozumiałe, że podczas trwania kilkumiesięcznej umowy może dojść do niespodziewanych sytuacji i zdarzeń losowych. Jesteśmy na nie przygotowani, dlatego naszym Klientom dajemy możliwość zerwania współpracy przed upływem regulaminowego czasu. Za przedterminowe odstąpienie od umowy naliczana jest opłata w wysokości zależnej od długości trwania umowy.
To bardzo proste. Zadzwoń pod numer 500 400 378 lub napisz na adres fleetlease@fleetcenter.pl. Po uzgodnieniu szczegółów (takich jak: model pojazdu, okres najmu i deklarowany miesięczny przebieg) możemy dopełnić formalności. Są one ograniczone do minimum i obejmują jedynie wpłatę kaucji, uregulowanie kwoty za wynajem pojazdu i podpisanie umowy.
Kontakt

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą. Z chęcią odpowie na wszelkie pytania.

 +48 500 400 378  fleetlease@fleetcenter.pl