Zamów ofertę
dla siebie

Wynajem na miesiące

Wynajem długoterminowy obejmuje wypożyczenie samochodu na okres od 1 do 36 miesięcy. Jest to oferta skierowana głównie do firm, jednak zapraszamy również klientów indywidualnych, którzy potrzebują samochodu na dłuższy okres.

Poznaj naszą przykładową ofertę

Segment B

Citroen C3

od 1250 zł netto/mc

Segment C

Hyundai i30

od 1600 zł netto/mc

Segment B

Suzuki Swift

od 1250 zł netto/mc

Segment C

Opel Astra

od 1600 zł netto/mc

Segment T-CROSS

SsangYong Tivoli

od 1550 zł netto/mc

Segment SUV

Ford Kuga

od 2500 zł netto/mc

Segment D

Opel Insignia

od 2500 zł netto/mc

Segment D

BMW 1

od 2500 zł netto/mc

Segment E

BMW 3

od 2750 zł netto/mc

Segment E

BMW 3 Touring

od 2750 zł netto/mc

Segment E

BMW 2 Gran Coupe

od 2600 zł netto/mc

Segment F

BMW X1

od 3650 zł netto/mc

Segment F

BMW 5

od 4050 zł netto/mc

Segment F

BMW X3

od 4050 zł netto/mc

Segment M

Citroen Berlingo

od 1900 zł netto/mc

Segment P+

Fiat Ducato L4H2

od 2850 zł netto/mc

Segment B

Opel Corsa

od 1250 zł netto/mc

Segment C+

Hyundai i30 Kombi

od 1600 zł netto/mc

Segment D

Mazda CX-30

od 2150 zł netto/mc

Segment SUV

Peugeot 3008

od 2500 zł netto/mc

Segment D

Citroen C4

od 2150 zł netto/mc

Segment R

Renault Trafic

od 2750 zł netto/mc

Ukryj Wczytaj więcej

Masz niestandardowe zapytanie?
Skontaktuj się z naszym

przedstawicielem!

Obsługa floty

Wynajmujesz samochód na długi okres?
Możesz liczyć na nasze wsparcie! Zapewniamy:

Serwis techniczny

Nie musisz martwić się o serwis techniczny samochodu. To my dbamy o przeglądy i jego sprawność. Zajmiemy się naprawą wszelkich awarii, a Ty nie pokryjesz żadnych kosztów, jeśli nie zostały spowodowane z Twojej winy.

Assistance 24/7

Bez względu na to kiedy i gdzie doszło do awarii lub wypadku, pomożemy Ci! Nasz konsultant na infolinii czynnej 24/7 zapewni Ci wsparcie, zorganizuje pomoc i dopilnuje całej sytuacji.

Gwarancja mobilności

Bez względu na okoliczności, zawsze dojedziesz do celu! Jeśli cokolwiek się wydarzy, dostarczymy Ci samochód zastępczy najszybciej, jak to możliwe!

Wymiana i przechowanie opon

Zapewniamy obsługę sezonowej wymiany opon oraz ich przechowywania. Określasz dogodny dla Ciebie termin, a my zajmujemy się resztą.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kto może wynająć pojazd?

Najemcą/użytkownikiem może być osoba posiadająca polskie obywatelstwo, która ukończyła 21 lat oraz posiada prawo jazdy minimum 24 miesiące.

W przypadku podmiotów gospodarczych muszą być one zarejestrowane w Polsce przy czym Wynajmujący zastrzega sobie prawo do indywidualnej oceny ryzyka Najemcy.

Czy muszę przedstawiać dokumenty finansowe firmy lub zaświadczenie o dochodach?

Upraszczamy proces do minimum. Podstawowym wymogiem jest brak zadłużenia w bazach Krajowego Rejestru Długów oraz BIG InfoMonitor.

Co jest wliczone w cenę wynajmu?

Kwota najmu zawiera: opłatę za użytkowanie pojazdu, opłatę za ustalony limit kilometrów, ważny przegląd serwisowy zgodny z książką obsługi pojazdu, letnie lub zimowe ogumienie (w zależności od pory roku), dostarczenie pojazdu zastępczego w przypadku awarii według warunków wskazanych w Regulaminie, ubezpieczenie OC, AC, NNW.

Jakie konsekwencje poniosę w razie kolizji lub awarii?

W przypadku szkody z winy Najemcy jest on zobowiązany do zapłaty opłaty administracyjnej za każdorazową szkodę na pojeździe powstałą w okresie najmu dla pojazdów klasy: B, C, C+, T-CR, M wynosi 1000 zł/brutto, dla pojazdów klasy: D, SUV, E, R, P+ wynosi 2000 zł/brutto oraz dla pojazdów klasy: F, LUX wynosi 4000 zł/brutto. Przy szkodzie całkowitej z winy Najemcy kara umowna wynosi 6000 zł/brutto. W przypadku kolizji spowodowanych przez innych użytkowników ruchu drogowego (z tytułu OC) Najemca nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ma jedynie obowiązek dostarczyć niezbędne dane sprawcy kolizji.

W przypadku awarii powstałej nie z winy Najemcy nie ponosi on żadnych konsekwencji z tego tytułu i przysługuje mu prawo do pojazdu zastępczego. Jeśli usterka nastąpiła na skutek umyślnego działania lub zaniechania ze strony Najemcy (np. zatarcie silnika, uszkodzenie miski olejowej), wówczas Fleet Center gwarantuje pełną obsługę serwisową, ale jej koszty pokrywa Klient zgodnie z warunkami Regulaminu wypożyczalni.

Nie chcesz kusić losu? Jako dodatkową opcję oferujemy zniesienie opłaty administracyjnej za każdorazową szkodę – o szczegóły zapytaj naszego przedstawiciela.

Co należy do obowiązków Najemcy?

Wśród głównych obowiązków, jakie leżą po stronie Najemcy, wymienić należy: użytkowanie samochodu zgodnie z przeznaczeniem, uzupełnianie paliwa i płynów eksploatacyjnych (m.in. płynu do spryskiwaczy, Ad-Blue), udostępnianie pojazdu Wynajmującemu na czas przeglądów serwisowych, wymiany ogumienia, informowanie Wynajmującego o zaistniałych sytuacjach związanych z użytkowaniem pojazdu, dbanie o czystość auta, regulowanie płatności w terminie.

Czy wynajętym autem mogę wyjechać za granicę?

Tak, samochodem wynajętym we Fleet Center mogą się Państwo poruszać za granicą, jednakże wyłącznie po terenie Unii Europejskiej oraz Strefy Schengen.

Wystarczy uiścić opłatę opiekunowi wynajmu w wysokości 150 zł/brutto (opłata jednorazowa na cały okres najmu).

Czy mogę wcześniej zerwać umowę?

To zrozumiałe, że podczas trwania kilkumiesięcznej umowy może dojść do niespodziewanych sytuacji i zdarzeń losowych.
Jesteśmy na nie przygotowani, dlatego naszym Klientom dajemy możliwość zerwania współpracy przed upływem regulaminowego czasu. Za przedterminowe odstąpienie od umowy naliczana jest opłata w wysokości zależnej od długości trwania umowy.

Co muszę zrobić aby wynająć auto?

To bardzo proste. Zadzwoń pod numer 500 400 378 lub napisz na adres fleetlease@fleetcenter.pl. Po uzgodnieniu szczegółów (takich jak: model pojazdu, okres najmu i deklarowany miesięczny przebieg) możemy dopełnić formalności.
Są one ograniczone do minimum i obejmują jedynie wpłatę kaucji/depozytu, uregulowanie kwoty za wynajem pojazdu i podpisanie umowy.